امیر سرتیپ حاتمی وزیر محترم دفاع با حضور در استان لرستان مورد استقبال استاندار لرستان قرار گرفت. وزیر دفاع در این سفر یک روزه خط تولید انواع تایر خودرو های تاکتیکی و افرود را در صنایع دفاع دورود افتتاح خواهند کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان این اقدام یک کمک بسیار ارزنده به صنعت خودروی ملی و حوزه گردشگری  است که با ورود صنایع دفاع و سر ریز فن آوریهای دفاعی اجرا شده و کشور را از تهیه تایر خودرو های تاکتیکی و آفرود، رادیال و عمومی بی نیاز خواهد کرد.

  گفتنی است، امروز این کارخانه بزرگ و این خط تولید با حضور وزیر محترم دفاع در استان لرستان و مدیر عامل سازمان صنایع دفاع، و جمعی از مسئولین استانی افتتاح خواهد شد.

این کارخانه با وسعت پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع در صنایع دفاع شهرستان دورود تاسیس شده و ظرفیت خط تولید سالانه آن۷۵ هزارحلقه در سال است که در صورت توسعه ظرفیت این کارخانه برای تامین سایر بخش های صنعتی تا دویست هزار حلقه در سال قابل افزایش خواهد بود.  اجرای این پروژه زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم افراد زیادی را فراهم کرده و از خروج ارز به میزان سالیانه ۷.۵ میلیون دلار جلوگیری خواهد کرد.

b_300_0_16777215_00_images_photo_2020-08-14_16-32-12.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید