به گزارش روابط عمومی فرمانداری ازنا محمدرضا فاتحی با حضور در کارگاه آموزشی عفاف و حجاب ضمن تقدیر از بانوان عفیفه شاغل در دستگاه های اجرایی شهرستان بر لزوم احیای فریضه امر به معرف و نهی از منکر تاکید کرد و خواستار توجه به این فریضه مهم الهی شد.
وی با اشاره هنجار شکنی و کشف حجاب های عده ای قلیل از افراد در جامعه گفت: باید در همه شئون اجتماعی موضوع عفاف و حجاب را دنبال کرد و برای مواجهه با این رفتارها برنامهریزی دقیق و مدون داشت تا شاهد به نتیجه رسیدن اهداف باشیم.
فرماندار ازنا هدف از برگزاری کارگاه عفاف و حجاب را ورود عملیاتی فرمانداری به اجرای قانون عفاف و حجاب دانست و بر لزوم همراهی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای سیاست های پیرامون موضوع عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت : خدمات اداری و بانکی به افراد بیحجاب در سطح شهرستان ازنا ممنوع است و اگر مدیر اداره یا متصدی بانک از این قانون صرف نظر کند و تسامح به خرج دهد و به افراد بدحجاب یا بیحجاب خدمت اداری ارائه نماید مدیر دستگاه در مرحله اول تذکر دریافت و در صورت تکرار فوراً برکنار خواهد شد.
- بازدید: ۴۲۰

