به گزارش روابط عمومی فرمانداری ازنا صبح امروز سه شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۲ ستاد غدیر شهرستان ازنا به ریاست فرماندار و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و تشکل های مردمی در محل فرمانداری برگزار شد. فاتحی فرماندار و رئیس ستاد «بزرگداشت دهه ولایت و امامت و گرامیداشت عید غدیر» با بیان اینکه در جلسات از این قبیل باید راهکارها و برنامه‌های عملی توسط دستگاه ها ارائه شود ، گفت: انتظار میرود همه ظرفیت دستگاه های اجرایی و جریان های مردمی و هیأت های مذهبی برای این واقعه مهم پای کار باشند و با هماهنگی اقدامات صورت پذیرد. وی در ادامه افزود: در اجرای برنامه های ستاد غدیر هم‌افزایی همه دستگاه‌ها لازم است و هیچ دستگاهی نباید تصور کند به تنهایی می‌تواند کارها را انجام دهد و در هر حال بُعد مردمی مراسم باید مورد توجه باشد از جمله راهپیمایی عمومی در روز عید غدیر و برگزاری جُنگ‌های شادی و برنامه های فرهنگی در دستور کار قرار گیرد. فرماندار با اشاره به آیه اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی ، توجه به برگزاری جشن های باشکوه غدیر را افتخار شیعیان دانست و از هیأت های مذهبی و تشکل های مردمی خواست با برپایی مواکب و پذیرایی و اطعام مومنین در روز عید غدیر ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت به نمایش بگذارند. در ابتدای این جلسه حاضران پیشنهادات خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌ها و جشن‌های این دهه و به ویژه عید غدیر ارائه نمودند. روابط عمومی فرمانداری ازنا b_300_0_16777215_00_images_photo_2023-06-28_08-34-49.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید