همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت، علی اکبر جاهد، فرماندار شهرستان ازنا،موسوی امام جمعه، پاپی معاون سیاسی فرماندار، سرهنگ پور احمدیان فرمانده انتظامی شهرستان، سرهنگ نیازی فرمانده سپاه ناحیه ازنا،شفیعی مدیر ورزش و جوانان و جدیدی، رئیس بنیاد شهید با حضور در منزل سه خانواده معزز از سادات شهرستان، این عید بزرگ را به ایشان تبریک و تهنیت گفتند.

 در این دیدار که در فضایی سرشار از معنویت و صمیمیت برگزار شد، فرماندار ازنا با ابلاغ سلام و تبریکات ویژه از سوی دولت، بر جایگاه رفیع شهدای سادات در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت تأکید کرد و گفت: مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام هستیم و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، به ویژه سادات شهید، وظیفه اصلی ما است.

 وی در ادامه افزود: عید غدیر خم، روز تجدید پیمان با ولایت و امامت است و دیدار با خانواده‌های شهدایی که جان خود را در راه دفاع از این مسیر فدا کردند، توفیقی ارزشمند است.

 

 

 

b_300_0_16777215_00_images_z48.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید