به گزارش روابط عمومی فرمانداری ازنا
صبح امروز چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه به دعوت سرپرست فرمانداری ازنا مهندس شمسی فر مدیرکل شرکت مخابرات استان در شهر مومن آباد حضور یافت و در جلسه ای که در راستای رفع مشکلات ارتباطی و مخابراتی بخش تشکیل شده بود شرکت نمود.
عسگری سرپرست فرماندار ی در این جلسه موضوعاتی از قبیل سرقت کابلهای مخابراتی ، تعویض باطری های مراکز مخابراتی ، توسعه فیبر نوری بخش و نصب دکل های پیش بینی شده را مطرح و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.
- بازدید: ۱۵۹

