به گزارش روابط عمومی فرمانداری ازنا
امروز یکشنبه مورخ ۳۰ دی ماه عسگری سرپرست فرمانداری به اتفاق بخشدار مرکزی از دهستان دربند بازدید کرد .
عسگری در این بازدید بر لزوم توجه به زیرساخت های این روستا اشاره کرد و عنوان نمود این روستا از روستاهای گردشگري شهرستان است که دروازه ورود به منطقه گردشگري روستاهای حومه سنبران میباشد،لذا توجه به سیما و منظره روستا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.به همین منظور تکمیل و ساماندهی پل ارتباطی این روستا و روستاهای اقماری که سالهاست نیمه کاره رها شده و از مطالبات مردمان خوب و مومن دربند می باشد در دستور کار قرار گرفته و بزودی با انتخاب پیمانکار عملیات عمرانی آن شروع میشود.
لازم به ذکر است با توجه به گله مندی مردم از نظافت روستا ،در این بازدید علاوه بر معابر روستا ،جمع آوری زباله ها وانتقال به سایت دفن بهداشتی زباله های شهرستان بررسی و همچنین از درمانگاه روستا نیز بازدید بعمل آمد.
- بازدید: ۳۲۸

