به گزارش روابط عمومی فرمانداری ازنا عسگری سرپرست فرمانداری شهرستان با اعلام خبر اجرای عملیات آسفالت ورودی ازنا #زیرگذر_پیرعباد در محور ازنا اراک از همت و تلاش اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، اداره راه و شهرسازی و شهرداری تشکر نمود.
عسگری در ادامه اصلاح هندسی و آسفالت این زیرگذر را از پروژه های عمرانی در دست احداث شهرستان و یکی مطالبات مهم همشهریان دانست که امروز با پیگیری های صورت گرفته و به همت و تلاش دستگاه های مربوط تکمیل و به بهره برداری رسید.
- بازدید: ۲۰۵

