به گزارش روابط عمومی فرمانداری ازنا ، روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ جلسه شورای اداری شهرستان ازنا با حضور دکتر لک علی آبادی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ومدیران ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای جلسه عسگری سرپرست فرمانداری ضمن تاکید بر نقش مدیران در رضایت مندی مردم بر لزوم استفاده از اسناد بالا دستی خصوصا لایحه برنامه هفتم توسعه بعنوان شاخص عملکرد دستگاهها تاکید ویژه نموده و گزارشی از وضعیت شهرستان و پروژه های عمرانی در حال اجرا و همچنین مشکلات بعضی از حوزه ها ارایه دادند.
در ادامه این جلسه دکتر علی آبادی نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات منطقه و همچنین حساسیت های پیش رو بر لزوم هوشیاری مدیران و تعامل فی مابین به منظور توسعه شهرستان تاکید نمودند.
لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از روسای ادارات به نمایندگی از مجموعه اداری به بیان مسائل و مشکلات حوزه های خود پرداختند.
- بازدید: ۲۱۲

