در این با حضور اقشار مردم ، خانواده شهدا ، ائمه جمعه ، اعضای شورای اداری و شورای تامین شهرستان برگزار شد، حبیب الله عسگری معارفه و از خدمات سه ساله فاتحی فرماندار سابق تجلیل شد. b_300_0_16777215_00_images_gallery2_photo14256402388.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید