متن پیام تبریک فرماندار شهرستان ازنا به مناسبت آغاز "هفته نیروی انتظامی" به این شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُونُوا قَوّامینَ لِلّهِ شُهَداءَ بِالْقِسْطِ وَ لا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلى أَلّا تَعْدِلُوا اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوى وَ اتَّقُوا اللهَ إِنَّ اللهَ خَبیرٌ بِما تَعْمَلُونَ حقاً و انصافاً نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تأسیس بعنوان پرچمدار نهضت حسینی سالهاست که در راستای همبستگی ملی، قانون گرایی و مردم داری گام‌های بلند و استواری برداشته و ذره‌ای از مقابله با هجمه‌های دشمنان، بی عدالتی‌ها و آسیب‌های اجتماعی کوتاه نیامده است و همچون سدی مستحکم در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کند. بی تردید نام درخشان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طول حیات طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی، مرهون شجاعت‌ها و دلاوری‌ها و ایثارگری‌های غیور مردان با ایمانی است که با توکل به خداوند عزوجل و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم مجاهدت کرده و جان خود را نثار امنیت و آزادی کشور نموده‌اند و بحمدالله با هوشیاری و جانفشانی سبزقامتان رشید این نیروی مقدس توطئه‌های دشمنان خبیث را خنثی و متعرضین به انقلاب در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته‌اند. اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران سرافراز ناجا، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفته و از مجاهدت‌های فرماندهی محترم و پرسنل فداکار نیروی انتظامی شهرستان ازنا صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. توفیقات روز افزون همگان را ازخداوند منان مسئلت دارم. والسلام علی عباد الله الصالحین محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۳ b_300_0_16777215_00_images_gallery1_photo14012606540.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید