محمدرضا فاتحی در راستای وظایف نظارتی با حضور سرزده به پلیس راه ازنا_اراک از نزدیک با فرماندهی و پرسنل زحمتکش پلیس راهور دیدار و گفتگو کرد و در ادامه از تلاش های شبانه روزی کادر پلیس تقدیر بعمل آورد . گفتنی است به زودی ساختمان جدید پلیس را ازنا_اراک که کلنگ آن در ابتدای دولت سیزدهم بر زمین خورد افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. b_300_0_16777215_00_images_soaresal_photo13422080216.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید