امروز چهارشنبه ۲۶ آبان جلسه شورای اداری شهرستان ازنا با موضوع گرامیداشت هفته بسیج به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه محترم، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن همایش فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار شهرستان، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و تاکید بر گرامیداشت این ایام، به فرمان مهم و تاریخی امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج اشاره نمود و سخنانی پیرامون نقش بسیج در کنار سایر قوای نظامی، در مدیریت جنگ و پیروزی های جبهه حق علیه باطل، ایراد نمود.

ایشان حضور بسیج در صحنه ها را عامل اقتدار نظام در سطح بین المللی دانست و بسیج را یک فرصت و ظرفیت مهم در مدیریت مواردی هم چون: سیل، آتش سوزی، محرومیت زدایی، سازندگی، بیماری کرونا ویروس و ... دانست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان پیرامون نقش و اهمیت بسیج در همه سطوح جامعه مطالبی را بیان و بر بسیجی عمل کردن مدیران دستگاه های اجرایی تاکید نمود.

در پایان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان برنامه های مرتبط با هفته بسیج را تشریح و بر اجرای هر چه مطلوبتر آنها تاکید نمود.b_300_0_16777215_00_images_WhatsApp_Image_20211117_at_132057.jpeg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید